الف-۱- بررسی گزارشات کارفرما در صورت وجود در خصوص امکانسنجی و جمعبندی تطبیقی با شرایط روز.
الف-۲- مطالعات و تحقیقات میدانی بازار به منظور تدوین گزارش امکانسنجی.
الف-۳- تهیه و تدوین برنامه راهبردی اصلی پروژه.
الف-۴- تدوین برنامه راسته بندی مشاغل، کاربریهای مجاز
الف-۵- انجام مطالعات مشتری سنجی و تعیین جامعه هدف.
الف-۶- تعیین و ارائه مدلهای واگذاری مطلوب برای اخذ مصوبه کارفرما.
الف-۷- مطالعه و تدوین راهبردهای مدیریت بازاریابی و توسعه بازار.
الف-۸- تهیه و تدوین راهبردهای برندینگ و تبلیغات.
الف-۹- تدوین برنامه های عملیاتی در خصوص برندینگ و تبلیغات در مراحل قبل و حین واگذاری.
الف-۱۰- تدوین برنامه های هویت بخشی یا بازیابی هویت برند.
الف-۱۱- تعیین و پیشنهاد نام تجاری پروژه.
الف-۱۲- طراحی لوگو و گایدلاین بصری (برند بوک).
ب-۱- انجام تشریفات و انتخاب مجریان حقیقی و حقوقی مرتبط با هر بخش از برنامه های برندینگ، بازاریابی، تبلیغات، بکارگیری رسانه های متناسب و ارائه گزارش نتایج به کارفرما جهت انعقاد قرارداد.
ب-۲- هدایت، مشارکت در انتخاب مجریان مرتبط و نظارت بر عملیات برندسازی محیطی پروژه شامل طراحی واجرای دکوراسیون داخلی، هدایت مسیرها، نمای عمومی بیرونی و داخلی ساختمان، پارکینگها و آن بخش از نازک کاری که برای این امر کاربرد دارند.
ب-۳- نظارت بر حسن عملکرد مجریان و مشاوران اجرایی وفق برنامه های راهبردی و عملیاتی مصوب و کنترل صورت حسابها و صورت وضعیتها و گزارش به کارفرما.
ب-۴- مشارکت و نظارت بر طراحی و نگارش کانسپت های محتوایی اطلاع رسانی (سناریو، شعار، گفتار متن و…) براساس رویکردهای راهبردی و عملیاتی برنامه های مصوب.
ب-۵- مشارکت، هدایت و نظارت بر پخش تبلیغات در رسانه های دیداری و شنیداری.
ب-۶- مشارکت و نظارت بر ساخت آگهی های رادیویی و تلویزیونی متناسب با برنامه برندینگ.
ب-۷- مشارکت و نظارت بر تهیه و طراحی کاتالوگ ها و آگهی های گرافیکی برای مصارف چاپی و مطبوعاتی.
ب-۸- مشارکت و نظارت بر اجرای تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی، بیلبوردها و آگهی های مطبوعاتی.
ب-۹- مشارکت و نظارت بر اجرای برنامههای تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی، وبسایت ها، اپلیکیشن ها.
ب-۱۰- مشارکت و نظارت بر ارائه خدمات طراحی، راهبری و توسعه فعالیتهای مرتبط با امور نمایشگاهی.
ب- ۱۱- مشارکت و نظارت بر برگزاری ایونت ها، همایش ها و مراسم های بازاریابی.
ب-۱۲- هدایت و نظارت انجام خدمات خبری، گزارشی، رپورتاژ آگهی برای رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری.
ب-۱۳- تدوین برنامه افتتاحیه و نظارت و هدایت اجرای مراسم بازگشایی و افتتاحیه بر اساس فازبندی منطبق بر برنامه راهبردی.
ج-۱- بررسی وضعیت قیمتها و ارزشهای منطقه ای برای تعیین یا به روزآوری جداول پیشنهادی قیمت بر اساس مدل اقتصادی کارفرما.
ج-۲- مشارکت در تعیین جداول ساختار شکست ارزش معاملاتی هریک از واحدهای قابل عرضه.
ج-۳- مشارکت در مدل های تسویه، پرداخت و سطوح تخفیفات.
ج-۴- مشارکت در تهیه فرمت کلی قراردادهای واگذاری (فروش قطعی، اجاره، سرقفلی، مشارکت و …).
ج-۵- مراجعه یا مذاکره با مشتریان بالقوه و جامعه مخاطب بر مبنای سناریوی مصوب.
ج-۶- تهیه پیش نویس قراردادهای واگذاری
ج-۷- تهیه پیش نویس صورتجلسات تحویل جهت بهره گیری در فرآیند تحویل.