پلی به سوی تجربه‌ای ماندگار از کیفیت و نوآوری

خدمات شرکت ایران اطلس کیش در مدیریت و بهره‌برداری مجتمع‌های تجاری

الف- تدوین راهبردها و مدل‌‏های مطلوب به‌گونه‌ای که باعث جذب هرچه بیشتر مشتری و متقاضی شود بر اساس مطالعات بازار، ‏امکان‌سنجی‏ فنی و اقتصادی و نیازسنجی‌ها در راستای راه‌اندازی و مدیریت بهره‌برداری شامل:

الف-۱- بررسی گزارشات کارفرما در صورت وجود در خصوص ‏امکان‏سنجی‏ و ‏جمع‏بندی‏ تطبیقی با شرایط روز.
الف-۲- مطالعات و تحقیقات میدانی بازار به منظور تدوین گزارش ‏امکان‏سنجی‏.
الف-۳- تهیه و تدوین برنامه راهبردی اصلی پروژه.
الف-۴- تدوین برنامه راسته ‏بندی مشاغل، کاربری‏ها‏ی مجاز
الف-۵- انجام مطالعات مشتری‏ سنجی و تعیین جامعه هدف.
الف-۶- تعیین و ارائه مدل‏های واگذاری مطلوب برای اخذ مصوبه کارفرما.
الف-۷- مطالعه و تدوین راهبردهای مدیریت بازاریابی و توسعه بازار.
الف-۸- تهیه و تدوین راهبردهای برندینگ و تبلیغات.
الف-۹- تدوین برنامه ‏ها‏ی عملیاتی در خصوص برندینگ و تبلیغات در مراحل قبل و حین واگذاری.
الف-۱۰- تدوین برنامه‏ های هویت بخشی یا بازیابی هویت برند.
الف-۱۱- تعیین و پیشنهاد نام تجاری پروژه.
الف-۱۲- طراحی لوگو و گایدلاین بصری (برند بوک).

ب- تدوین و نظارت بر اجرای برنامه‏‌ها‏ی عملیاتی «برندینگ، بازاریابی و تبلیغاتی» در راستای راه‌اندازی و مدیریت بهره‌برداری شامل:

ب-۱- انجام تشریفات و انتخاب مجریان حقیقی و حقوقی مرتبط با هر بخش از برنامه‏ ها‏ی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات، بکارگیری رسانه های متناسب و ارائه گزارش نتایج به کارفرما جهت انعقاد قرارداد.
ب-۲- هدایت، مشارکت در انتخاب مجریان مرتبط و نظارت بر عملیات برندسازی محیطی پروژه شامل طراحی واجرای دکوراسیون داخلی، هدایت مسیرها، نمای عمومی ‏بیرونی و داخلی ساختمان، پارکینگ‏ها‏ و آن بخش از نازک‏ کاری که برای این امر کاربرد دارند.
ب-۳- نظارت بر حسن عملکرد مجریان و مشاوران اجرایی وفق برنامه های راهبردی و عملیاتی مصوب و کنترل صورت حساب‏ها‏ و صورت وضعیت‏ها‏ و گزارش به کارفرما.
ب-۴- مشارکت و نظارت بر طراحی و نگارش کانسپت‏ های محتوایی اطلاع‏ رسانی (سناریو، شعار، گفتار متن و…) براساس رویکردهای راهبردی و عملیاتی برنامه‏ ها‏ی مصوب.
ب-۵- مشارکت، هدایت و نظارت بر پخش تبلیغات در رسانه‏ ها‏ی دیداری و شنیداری.
ب-۶- مشارکت و نظارت بر ساخت آگهی‏ های رادیویی و تلویزیونی متناسب با برنامه برندینگ.
ب-۷- مشارکت و نظارت بر تهیه و طراحی کاتالوگ‏ ها‏ و آگهی‏ های گرافیکی برای مصارف چاپی و مطبوعاتی.
ب-۸- مشارکت و نظارت بر اجرای تبلیغات و ‏اطلاع‏ رسانی‏ محیطی، بیلبوردها و آگهی‏ های مطبوعاتی.
ب-۹- مشارکت و نظارت بر اجرای برنامه‏ها‏ی تبلیغات و اطلاع‏ رسانی دیجیتالی، وب‏سایت‏ ها، اپلیکیشن‏ ها.
ب-۱۰- مشارکت و نظارت بر ارائه خدمات طراحی، راهبری و توسعه فعالیت‏های مرتبط با امور نمایشگاهی.
ب- ۱۱- مشارکت و نظارت بر برگزاری ایونت‏ ها‏، همایش ‏ها و مراسم ‏ها‏ی بازاریابی.
ب-۱۲- هدایت و نظارت  انجام خدمات خبری، گزارشی، رپورتاژ آگهی برای رسانه ‏های دیداری، شنیداری، نوشتاری.
ب-۱۳- تدوین برنامه افتتاحیه و نظارت و هدایت اجرای مراسم بازگشایی و افتتاحیه بر اساس فازبندی منطبق بر برنامه راهبردی.

ج- تدوین و اجرای برنامه‌ها‏ی عملیاتی «واگذاری» براساس مدل مطلوب مورد تصویب کارفرما در امر راه‌اندازی و مدیریت بهره‌برداری، شامل:

ج-۱- بررسی وضعیت قیمت‏ها‏ و ارزش‏ها‏ی منطقه‏ ای برای تعیین یا به روزآوری جداول پیشنهادی قیمت بر اساس مدل اقتصادی کارفرما.
ج-۲- مشارکت در تعیین جداول ساختار شکست ارزش معاملاتی هریک از واحدهای قابل عرضه.
ج-۳- مشارکت در مدل‏ ها‏ی تسویه، پرداخت و سطوح تخفیفات.
ج-۴- مشارکت در تهیه فرمت کلی قراردادهای واگذاری (فروش قطعی، اجاره، سرقفلی، مشارکت و …).
ج-۵- مراجعه یا مذاکره با مشتریان بالقوه و جامعه مخاطب بر مبنای سناریوی مصوب.
ج-۶- تهیه پیش نویس قراردادهای واگذاری
ج-۷- تهیه پیش‏ نویس صورتجلسات تحویل جهت بهره‏ گیری در فرآیند تحویل.

رئوس خدمات ارائه شده توسط شرکت ایران اطلس کیش جهت مدیریت مجتمع
1
تدوین و پیاده‌سازی مدیریت یکپارچگی بهره‌برداری مرکز خرید و انجام مطالعات لازم (بازار و رقبا ،swot ، اقتصادی و ...)  
2
اجرا و نظارت بر کلیه فرآیند‌ها و دستور‌العمل‌های حوزه مدیریت بهره‌برداری و نگهداری و صیانت از دارایی‌های کارفرما
3
جذب، آموزش و بکارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص در حوزه پرسنل اداری مدیریت بهره‌برداری و مسئولیت و نظارت بر عملکرد آنان 
4
تدوین و پیاده‌سازی فرآیندهای مارکتینگ و برندینگ مجموعه با هدف ارزش آفرینی و حفظ و ارتقا ارزش دارایی‌های سازمان 
5
انجام عملیات بازاریابی و جذب برند برای درآمدزایی از محل واحدهای تجاری و مشاعات مجتمع (کانترها و فضای تبلیغاتی)
6
تدوین کمپین، انجام امور تبلیغات مجتمع و مدیریت برگزاری ایونت‌ها با هدف ایجاد پاخور و رونق افزایی با مشارکت بهره‌برداران  
7
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM)) و رسیدگی به درخواست‌های متعدد و مختلف مراجعین مراکز خرید
8
مدیریت ارتباط با فروشگاه‌ها و انکر استورهای مجتمع و نظارت بر عملکرد، دکوراسیون و .... ایشان.  
9
مدیریت ذینفعان خارجی و ارگان‌های دولتی و همچنین شهرداری، اماکن، نیروی انتظامی ، اداره ارشاد و ... و مسئولیت پاسخگویی به آنها.
10
اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتHSE  و ایزو ISO
11
نظارت، کنترل و انجام عملیات حسابداری و مالی واحدهای مجتمع در حوزه شارژ، اجاره و هزینه‌ها
12
نظارت بر عملکرد  پیمانکاران بخش خدمات نظافت، حراست، تعمیر و نگهداری تاسیسات مرکزی، تعمیر و نگهداری آسانسور وپله برقی ،BMS بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی، فرآیند‌ها وچک لیست‌ها 
13
مدیریت بر تدارکات و پشتیبانی درخصوص تامین و خرید اقلام مورد نیاز و انجام تعمیرات ابنیه و تاسیسات با رعایت ضوابط بانک و صرفه و صلاح سازمانی
14
انجام مذاکرات با مستاجرین و متقاضیان و مدیریت بر فرآیند و انجام تشریفات عقود قراردادهای اجاره، قراردادهای پیمانکاران و سایر قراردادها 14
15
مدیریت بر فرآیند و انجام عملیات دریافت شارژ و اجاره‌ بها و پیگیری وصول مطالبات تا مرحله حقوقی (انجام فرایند حقوقی توسط خود بانک خواهد بود)
16
تلاش برای ایجاد درآمد پایدار از محل اجاره، شارژ و مشاعات و ارائه پیشنهادها و برآورد میزان نرخ شارژ
17
مدیریت و آنالیز هزینه و درآمدهای مشاع به نحوی که درآمدهای حاصل از شارژ و مشاعات، هزینه‌های جاری را پوشش داده و سوبسید رونق افزایی سنوات قبل به حداقل برسد.
18
تدوین و نظارت بر آیین‌نامه‌های انضباطی عمومی، دکوراسیون و... و تطبیق آن با قوانین
19
رسیدگی به امور حقوقی و دعاوی داخلی مجتمع با بهره‌گیری از دانش و تجربه حقوق در حوزه املاک و مستغلات
20
مستند‌سازی، تدوین و تهیه گزارشات فرآیندهای مختلف مدیریت بهره‌برداری